Thursday 9 November 2006

ΜΑΜΑ,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤO BLOG?

Κάποτε διάβαζα πολλά blogs.Και ακόμα ομολογώ διαβάζω αρκετά.Τα συμπεράσματα που έχω βγάλει και με απογοητεύουν αφάνταστα είναι τα εξής:

1.Οι περισσότεροι bloggers είναι δημοσιογράφοι ή συγγραφείς.

2.Οι περισσότεροι bloggers είναι πολύ μεγαλύτεροι μου.Κάποιοι μάλιστα θα μπορούσαν να είναι και γονείς μου.Δεν υπάρχουν άλλοι νέοι εκτός απο μένα τη nastazia και τον silent enigma που είναι 19?ή έστω 20-21?Μετα βίας βρίσκω κάποιον να είναι κάτω των 25.

3.Τα blogs είναι μια μεγάλη κλίκα.Τέλος.

4.Πολλοί bloggers γράφουν απαίσια.Δεν έχουν τι να πουν και με τι να ασχοληθούν.Και για να το καλύψουν αυτό,δίνουν στο blog τους μια ψευτο-κουλτουριάκη νότα.

5.Είμαι υπερ της σάτυρας.Μ αρέσει πολύ.Αλλά μπορώ να καταλάβω πότε ένα κείμενο γράφεται για να σατυρήσει ένα γεγονός ή κάποιο πρόσωπο και πότε επειδή ο κάτοχος του ζηλεύει,θέλει να δυσφημίσει κάποιον και να πετάξει όλο του το δηλητήριο.Καθαρή κακία.

Τα΄γραψα και μου 'φυγε ένα βάρος..Ε μα πια!!!

12 Responses:

Anonymous said...

Όντως πολλοί λίγοι είναι 19-20. Και αυτό με την ψευτοκουλτούρα...χμ, ας μην σχολιάσω. Όλοι είναι μια κλίκα και ξέχασες να αναφέρεις τους bloggers που μπαίνουν σε blogs άλλων και κράζουν ανώνυμα.Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις έχει απόλυτη σχέση με την πραγματικότητα

*...Nantia...* said...

eternal,έλα να γίνουμε πολλοί!

nastazia όντως αυτό με τους ανώνυμους το ξέχασα,όχι όμως επειδή δεν το θεωρώ μείζον πρόβλημα αλλά επειδή δεν μου έχει χτυπήσει ακόμα την πόρτα..χεχε

Anonymous said...

Εμείς καήκαμε και μάθαμε! ;)

Anonymous said...

καλημέρα
έχω βρεί πολύ ωραία blog σε ηλικίες μικρότερες απο την δική σου.
μάλλον δεν ψάχνεις εκει που πρέπει!
χωρίς παρεξήγηση!!!
χωρίς να έχω την άδεια του θα σου προτείνω κάτι αν θέλεις δες εδω θα καταλάβεις τί λέω
http://akrovates.com/akatergastos/
τώρα για τα άλλα που λές έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνώ απόλυτα γι'αυτό αν δεν σε πειράζει θα μείνω!
καλώς σε βρήκα

Θ. Βοριάς said...

Καλησπέρα στη παρέα.
37χρονος περίπου αλλά συμφωνώ με τις διαπιστώσεις σας.
Παιδιά, το νου σας μη ξεχνάτε την αξιοπρέπεια και την ανθρωπιά στις δημιουργίες σας.
Φιλικά Θοδωρής

The Silent Enigma said...

για να αφησω κι εγω ενα σχολιακι...οντως 19 ειμαι.

εχω βρει κατα καιρούς διάφορους bloggers ολων των ηλικιών και άλλοι εγγραφαν εξαιρετικα ενώ αλλοι απαισια.

δεν πιστευω οτι εχει τόσο σημασια η ηλικια απο τη στιγμη που μεσω ενος blog-ιού εκφραζεις αποψεις,σκεψεις και κριτικες...εξαλλου καθε blog μπορει να απευθυνεται σε ανθρωπους ορισμενης ηλικιας.

οσο για την ψευτοκουλτουρα...νομιζω οτι δεν πρεπει να χρησιμοποιεις το "ψευτο" γιατι είναι λιγο βαρυ...το "ψευτο" εξαλλου ειναι υποκειμενικο.Οτι μου φαινεται "δηθεν" και δεν μ'αρεσει απλα δεν το διαβάζω.

..και οσο αφορα για τα κακεντρεχη σχολια και τα "δηλητήρια" αυτά είναι κατακριτέα οχι μόνο στα blogs αλλα και γενικα.

αυτα τα λιγα

*...Nantia...* said...

melomenos να' σαι καλά!καλώς σε βρήκαμε και μεις.

vorias,καλησπέρα και σε'σενα!

the silent enigma,δεν εννούσα ότι οι bloggers μεγαλύτερων ηλικιών δεν προσφέρουν ικανοποιητικά κείμενα,απλά ήθελα να θίξω την απουσία από την blogόσφαιρα νέων παιδιών...Είτε "ψεύτο" είτε "δήθεν" εμένα το ίδιο με αηδιάζουν..Και εννοείται δεν κάνω τον κόπο να ξαναμπώ στο blog τους!!!!!!!

nassos said...

Εγώ είμαι 23, και γράφω προσωπικές απόψεις πάνω σε σημαντικά θέματα, από Οικονομία μέχρι Διπλωματία.

Βάζω και τραγουδια για να περνάει η ώρα... καλά και αγαπημένα τραγούδια, όχι μπούρδες.

Τώρα γιατί δεν υπάρχουν bloggers στην ηλικία πέριξ των 19, μάλλον επειδή βαριούνται και προτιμούν να παίζουν το WoW (καλά τι βρίσκουν σ'αυτό το παίγνιο?).

Anonymous said...

Λοιπόν, έχουμε και λέμε.. Sunflyer 14, Chefgreq 14, Dark-impaler 15, Pickle 18, karderinaki 19, anisorropos 18 και εγώ 18!!! ;)

wahia said...

Einai syggrafeis h dhmosiografoi giati mono autoi exoun eleuthero xrono sauthn thn hlikia na grafoun, oi ypoloipoi douleuoun.(den eimai kakiasmeno,alithia).Egw eimai 23 pantws gi'auto kwlovaraw me thn anesh mou!

nassos said...

Όχι μόνο γι'αυτό αλλά και επειδή οι δημοσιογράφοι στο χώρο εργασίας τους λογοκρίνονται... τα ιστολόγια είναι ένας τρόπος να λένε πράγματα που δεν γράφονται και δεν μεταδίδονται...

Alitovios said...

Ωραία τα λες τσιριμπίμ τσιριμπόμ