Wednesday 20 January 2016

10 χρόνια μετά...

Παραδόξως έτυχε να μιλήσω σε κάποιον για αυτό το blog που διατηρούσα πίσω το 2006 και έψαξα να το βρω.


Ήμουνα περίπου 18 χρονών, φοιτήτρια, όταν άρχισα να γράφω και είχα ξεκινήσει και εγώ τότε μαζί με πολλούς άλλους φίλους να ανοίγουμε ιστολόγια και να δημοσιεύουμε τις σκέψεις μας, τις ζωές μας, τα νέα μας. Ο ένας διάβαζε τον άλλον, σχολίαζε, περνούσαμε ώρες μπροστά από τις οθόνες των υπολογιστών. Aκόμα δεν υπήρχαν τα smartphone, πιστεύω ότι δεν είχαμε καν adsl στην αρχή. Οι διαφημίσεις, το adsense, οι τεχνικές seo και όλα αυτά, ήρθαν αρκετά μετά.

Διάβασα μερικά άρθρα μου, νοστάλγησα λίγο τα χρόνια που πέρασαν και σκέφτηκα πόσο έχω αλλάξει, αλλά και πόσα στοιχεία έχω ακόμα διατηρήσει. Η αγάπη για το internet και το γράψιμο έμεινα ακόμα σταθερα, με οδήγησαν στο εξωτερικό, ξεκίνησα να δουλεύω πάνω σε αυτά και με παρακίνησαν να κάνω ακόμα μεγαλύτερα σχέδια. Χρωστάω όντως πολλά σε αυτό το blog. 

Όταν ξεκίνησα αυτό το blog, σπούδαζα διεθνείς σχέσεις και δεν θα πίστευα ποτέ τελικά η μελλοντική μου δουλειά δεν θα ήταν σε μια πρεσβεία στα κεντρικά του Λονδίνου, αλλά πάνω σε αυτό που πάντα αγαπούσα!


Ελέχχοντας τα blog που ακολουθούσα τότε, διαπίστωσα ότι μονάχα μια blogger συνεχίζει ακόμα να γραφει. Η ελληνική μπλογκόσφαιρα της τότε περιόδου έχει διαλυθεί, σκέφτομαι ότι στην θέση τους, θα υπάρουν τώρα άλλα ιστολόγια...θα μιλάνε όμως το ίδιο αυθεντικά όσο τα πρώτα;

Μια blogger από το 2006..

1 Responses (Leave a Comment):

Marsupilami said...

10 χρόνια μετα.. Στιγμες νοσταλγιας, απο ωραιες εποχες.