Wednesday 25 June 2008

2 χρόνια blogging!

Το blog αυτό το ξεκίνησα από σπόντα. Ούτε καν ήξερα τι ακριβώς είναι το blogging , αλλά μπήκα στον blogger και είπα να σκοτώσω το χρόνο μου δημιουργώντας και εγώ ένα ιστολόγιο. Τι θα έλεγα? Ιδέα δεν είχα. (καλά όχι ότι τώρα έχω σταθερή θεματολογία..)



Τότε υπήρχανε bloggers οι οποίοι μπορώ να πω ήτανε κορυφαίοι. Τους διάβαζα και κόλλαγα, περίμενα με ανυπομονησία να δω πότε θα γράψουν το επόμενο ποστ και συνήθως τα σχόλια τους χτύπαγαν τριψήφιους αριθμούς. Τώρα κανείς δεν υπάρχει απο αυτούς. Γιατί ? Δεν ξέρω να πω την αλήθεια.



Κάποιοι είπανε ότι βαρέθηκαν, κάποιοι ότι το blogging έκανε τον κύκλο του στην ζωή τους, άλλοι σπάστηκαν με διάφορα... Αυτό το μήνα κλείνω 2 χρόνια εγώ και το confused girl , που του καημένο του έχω αλλάξει τα φώτα με τα templates. Αλλά το περίεργο είναι ότι ποτέ δεν σκέφτηκα να το παρατήσω. Να γράψω ένα μελαγχολικό , αποχαιρετιστήριο ποστ και να πατήσω το κουμπάκι του delete όπως έκαναν άπειροι και με έκαναν κάθε τρεις και λίγο να αλλάζω τα Links μου.



Γιατί? Γιατί το blog αυτό γράφτηκε για μένα, απο μένα. Δεν υπάρχει κάτι ψεύτικο. Γράφω αυτά που σκέφτομαι και έτσι όπως τα σκέφτομαι. Δεν γράφω για να "πουλήσω" , να έχω αναγνώστες και να βγάλω και κανα βιβλίο. Γι' αυτό δεν βρίσκω λόγο και να το παρατήσω, να παρατήσω ουσιαστικά τις σκέψεις και τους προβλήματισμούς μου. Δεν βγάζει νόημα.



Χρόνια πολλά λοιπόν στο confused girl που επέζησε και είναι από τα πιο παλιά blog!



birthday

13 Responses:

Rizobreaker said...

Ψώνιοοοοο!!! Καλά ρε κι εμείς έχουμε μπλογκ από το 2006 αλλά δεν κάνουμε κι έτσι!!!!!!!!!


Αστειεύομαι. Εύχομαι καλύτερη συνέχεια! ;-)

Sourotiri said...

Χρονια σου πολλα λοιπον ;)

Jason said...

Καλή φάση...

Η αλήθεια είναι πως η bloggόσφαιρα δεν έχει πια ούτε τη γοητεία ούτε το ενδιαφέρον που είχε κάποτε.

Καλή συνέχεια εύχομαι και άπειρα ακόμα ποστάκια, εγώ θα περνάω!

Barbiedl said...

mallon kapoioi en8ousiastikan sthn arxh,ekanan t kommati tous&vare8hkan,alloi apla mporei na mhn prolavainoun,alloi apla ola auta na ta moirazonatai me tous real friends kai oxi m agnwsta atoma..opws kai na xei,sou euxomaste xronia polla&na sunexizeis na grafeis (opote t 8umasai dld)xixi!!

Laplace said...

xronia su pollaaaaa

*...Nantia...* said...

@ Rizobreaker ναι αλλά σε περνάω εγώ είμαι του Ιουλίου :Ρ

@ sourotiri, jason , barbiedl , laplace78 ευχαριστώ παιδιά !

Anonymous said...

πολυποστη, κοριτσι!! δε σου κρυβω οτι στην αρχη φοβηθηκα, οτι κι εσυ για κλεισιμο το πηγαινες, ευτυχως το σωσες μετα!!! με το καλο και του χρονου!!!
καλο υπολοιπο κυριακης!

Anonymous said...

Χρονια πολλα και καλη συνεχεια! Με περνας κατι μηνες..
Γιατι με εβγαλες απο τα λινκς; Καλα δεν πειραζει απλα ρωταω..

desa said...

χρόνια σου πολλά μπερδεμένο κορίτσι, εγώ εκλεισα έναν χρόνο αλλά θα βγάλω ανάλογο ποστ όταν φτάσω τις 100 αναρτήσεις. τώρα είμαι στις 96.

If...ιγένεια said...

Χρονια πολλα!

Θεόδωρος Πασσαλίδης said...

Χρόνια πολλά, εύχομαι να γράφεισ για πολλά, πολλά χρόνια ακόμα!!

Griz said...

Χρόνια πολλάααα!
Άντε, να περάσει κι άλλος καιρός να δούμε το μπερδεμένο κορίτσι να μεταμορφώνεται σε κατασταλλαγμένη γυναίκα!!
Keep blogging..

(έχεις δίκιο, είναι πολλά τα blogs που υπάρχουν για να αποκομίσουν οφέλη με διάφορους τρόπους)

Φιλιάα..!

tzonakos said...

Χαμπάρι δεν πήρα, ΧΡΟΜΙΑ ΠΟΛΛΑ και καλή συνέχεια εύχομαι :)