Thursday 22 November 2007

EmO BoYzzz

Δεν θα μπω στο τριπάκι να αναλύσω τι είναι το φαινόμενο emo.Άμα δεν ξέρεις my friend μπορείς να διαβάσεις κάποια καλά κειμενάκια εδώ και για λιγότερο σοβαρό αλλά περισσότερο εκπαιδευτικό εδώ .Και άμα δεν σε καλύπτουν πάρε το μετρό--->κατέβα σύνταγμα--->βγες στην έξοδο της πλατείας--->στρίψε το κεφάλι σου δεξιά.Ναι αυτά τα κοράκια που κάθονται στις σκάλες είναι τα emo kidz.

 


Αλλά είπαμε δεν θα αναλύσω τώρα την φιλοσοφία των emo teens αυτό το έχουν κάνει άπειροι μεσήλικες με τα δυο πόδια στον τάφο που δεν έχουν τι να κάνουν και ασχολούνται με το τι κάνει η νεολαία.(PLZ GET A LIFE...)

Τέσπα οι συναναστροφές με emo πολλές.Αλλά τις προάλλες κάτι φίλοι μου κόβανε βόλτες στα παγκάκια της γειτονιάς τους και βαράγανε μύγες ως κλασσικά πια ρεμάλια :) Και εκεί περνάει και ένα emo boy και κάνει ο Π. "ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΈΤΣΙ ΡΕΕΕΕΕΕ". Το emo boy κάνει πως δεν τον ακούει και βολεύεται στο διπλανό παγκάκι.Μετά από πολύ σκέψη συνειδητοποιεί ότι του την είπανε και πάει να ζήτησει το αίμα του πίσω.Φτιάχνοντας ταυτόχρονα την φράτζα του κάνει στον Π. "ΕΙΠΕΣ ΚΑΤΙ???" Τον κοιτάζει ο Π.,μισή μερίδα ο άλλος τώρα τι θέλει να μου πουλήσει μούρη σκέφτεται."Ναι είπα πως είσαι έτσι" του απαντάει."Να σου πω μην μου κολλάς εμένα πολύ γιατί έχω πιει και έχω καπνίσει και δεν καταλαβαίνω και πολλά πολλά " συνεχίζει το μαστούροemo kid.Αλλά κάνει στροφή 90 μοιρών και φέυγει.Πάει,παίρνει κάτι τηλέφωνα στη γωνία και σε 5 λεπτά είχε έρθει ο αδελφός του με το αυτοκίνητο που ήταν 26 να πλακώσει τους 18χρόνους φίλους μου.

 

Συμπέρασμα nantias που δεν βρίσκεται στα εγχειρίδια των emo :Τα emo boys είναι ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΤΕΣ.

16 Responses:

non journalist* said...

Nantia me trelanes apopse,, To telos tis istorias itan entelos aprosdokito,,, lol
Alla auto p 8elw na tonisw einai to dikaiwma tou ka8enos sto autoorismo.. epipleon epeidi enas s fanike kota den sumainei oti prepei na exeis stereotupa kai na 8ewreis olous tous emo kotes..

Lina said...

και τι τον ένοιαζε το φίλο σου πώς είναι το emo-άκι;

κι εμένα δεν μου αρέοσυν, τους βρίσκω πολύ μα πολύυυυ δήθεν, αλλά τι λόγο έχω να τους την πω;

*...Nantia...* said...

@le petit journaliste χμμ έχεις δίκιο κάτσε να σκεφτώ ΟΛΟΥΣ τους emo που ξέρω...χμμμμ...ΝΑΙ!ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΕΣ!

@lina απλά είναι πολύ θάφτρες και κατίνες και εννοείται ότι όποιον περνάει τον σχολιάζουν.(κοινωνική κριτική).Εσύ lina είσαι καλός ανθρωπος...:)

Jason said...

Πφφφ ελάτε και μια βόλτα από τα μέρη μας, κατά Κηφισιά μεριά κλπ....
Εκεί να δεις τι γίνεται. Διαδήλωση emo.
Εμάς, βέβαια, έχουνε ένα λίγο διαφορετικό στυλ, λίγο πιο ανεξάρτητο, λίγο πιο επηρεασμένο από τα ιδιωτικά της βόρειας Αθήνας, και έτσι αποτελούν ένα δικό τους είδος, τα πασίγνωστα "κηφισιωτάκια", που είναι μεγάλη ιστορία με πολύ γέλιο.
Όταν έρχονται στα μέρη μου φίλοι από Πάτρα ή από μακρινά μέρη τέλος πάντων, τους περνάω ανελλιπώς Σάββατο βράδυ 9.30 περίπου από την Κηφισιά, να δουν τη διαδήλωση...
Για γέλια και για κλάματα είναι τα παιδάκια.

Rizobreaker said...

Θα πρόσθετα ότι, εκτός όλων των άλλων είναι ΚΑΙ κότες... ;-)

Anonymous said...

Leave emo alone! Stamatiste na tous enoxleite.De sas ftaine se tipota.Stamatiste na tous zileuete.Afiste tous isixous.Tora amesos.Leave them alone right now! Stamatiste na tous vrizete! Leave them alone!!!

If...ιγένεια said...

Δεν τους καταλαβαίνω αλλά δεν με ενοχλούν κι όλας.. Οι emo..

Γκρινιάρης said...

Θα συμφωνήσω με την από πάνω. Όσο δε με ενοχλεί κάποιος, δε με πειράζει το στυλ του. Αν ήταν έτσι, θα είχα καραφρικάρει με κάποια πράγματα που έχω δει εδώ!!! Έλα μια βόλτα, κι όχι Emo, αλλά μέχρι και ET θα δεις! :)

*...Nantia...* said...

@jason να σου πω την αλήθεια δεν το χω ψάξει τόσο πολύ...!

@rizobreaker χαίρομαι που συμμερίζεσαι τις απόψεις μου :)

@anisixos πρόσεξε μην μου κοντράρεις πολύ πολύ γιατί δεν το βλέπω να με ψήνεις έτσι..χιχι!(κατά το "leave britney alone " ήτανε αυτο?)¨-για όσους βλέπουν youtube

@ifigeneia ούτε και εμένα αλλά για κάποιο λόγο έχω και το tag το καλό το φτυάρι χοχοχο

@γκρινιάρης θα κατέβεις καθόλου Χριστούγεννα?θα μου φέρεις κανένα???

Anonymous said...

εγώ δεν έχω πρόβλημα με την κουλτούρα των emo,μου αρέσουν,τους πάω,αλλά πιστεύω πως είναι λίγο....φθηνή απομίμηση του punk ρε γαμωτο......

Σπύρος said...

Πραγματικά μας έχουν τρελάνει με αυτά τα ΕΜΟ..ελεος ποια . . ουτε ξέρουν ποιοι τι ειναι και τι κάνουνε..τι να πω

FuSmOKer said...

το κείμενο του Lifo άθλιο αλλά και σαν φυλλάδα σίχαμα είναι εξάλλου..

Τώρα για τους emo, πείτε μου τι σχέση έχουν οι φλωροτρέντηδες με το κίνημα των emo στην Αμερική και Αγγλία κυρίως τα '80s....;;

Καλά κουλάρετε, καμία.
Απλά, με το συμπάθειο, μάλον δεν έχετε ιδέα για τους emo..
Με το συμπάθειο, το ξαναλέω..

Anonymous said...

re paidia afiste tous emo na kanoume oti gousteroume re!andi na ta bazete me ta skatotrendoula pou olo prokaloun tous emo.prin mia bdomada perpatousa Sudagma me mia fili kai enan filo mou EMO kai akoume apo pisω mas na mas brizou kai na mas lene ande re sixamata apo edv kai pωs eiste etsi re kai mete arxisan na mas petene petradakia.gurnaei o filos mou kai tous kanei:"trexei kati;"kai mas kanoun autoi:"nai re mas tin spate kai na fugete apo edω."katse re file poios sto diaolo eisai esu pou tha me diωξεισ απο διμοσιο χορο?τα σκατοτρνδονια πρεπει να σασ ενοχλοθν ποθ μασ τιν πεφτοθν χορισ λογο τα πλοθσιοπαιδα ποθ μασ το παιζοθν ποσ ειναι και καλα καποιοι ε οχι ρε

Anonymous said...

re paidia afiste tous emo na kanoume oti gousteroume re!andi na ta bazete me ta skatotrendoula pou olo prokaloun tous emo.prin mia bdomada perpatousa Sudagma me mia fili kai enan filo mou EMO kai akoume apo pisω mas na mas brizou kai na mas lene ande re sixamata apo edv kai pωs eiste etsi re kai mete arxisan na mas petene petradakia.gurnaei o filos mou kai tous kanei:"trexei kati;"kai mas kanoun autoi:"nai re mas tin spate kai na fugete apo edω."katse re file poios sto diaolo eisai esu pou tha me diωξεισ απο διμοσιο χορο?τα σκατοτρνδονια πρεπει να σασ ενοχλοθν ποθ μασ τιν πεφτοθν χορισ λογο τα πλοθσιοπαιδα ποθ μασ το παιζοθν ποσ ειναι και καλα καποιοι ε οχι ρε

Anonymous said...

ΟΙ ΕΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ..ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΜΕΤΑΛΛΑΔΕΣ ΟΙ ΚΩΛΟΠΟΥΣΤΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΗΔΑΝΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΡΥΠΙΟΥΝΤΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΕΖΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ..CANNIBAL CORPSE ΡΕ ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ ΣΚΑΤΟΦΛΩΡΟΙ!!!ΓΑΜΩ ΤΗ ΚΗΦΙΣΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΜΑΖΙ ΚΟΥΦΑΛΕΣ!!!!!!

Anonymous said...

Α ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ..EXARXEIA CITY FUCKING RULLLEEEEEZZZZZ!!!!