Monday 1 February 2010

Περί τηλεπικοινωνιών και άλλων δαιμονίων


phoneΚάπου εκεί που ήμουν χαμένη αυτό το μεγάλο χρονικό διάστημα, δούλεψα στην εξυπηρέτηση πελατών γνωστής εταιρίας τηλεπικοινωνιών (ονόματα δεν λέμε-κέρδη δεν θίγουμε). Είναι αλήθεια ότι η κάθε δουλειά σε μαθαίνει κάτι. Δεδομένου ότι ερχόμουν σε επαφή καθημερινά με δεκάδες ανθρώπους από το τελευταίο κουτσοχώρι της Ηπείρου μέχρι τα Β.Π , από το 18χρονο πιτσιρίκι που θέλει να παίξει WOW μέχρι τη 86χρόνη γιαγιά , τον αναλφάβητο αγρότη που δεν ήξερε να διαβάζει τον λογαριασμό του μέχρι τον δικηγόρο του Αρείου Πάγου, μπορώ να πω ότι απέκτησα μια σφαιρική ,γενική άποψη για το ελληνικό πληθυσμό. Ή τουλάχιστον αυτόν που χρησιμοποιεί τηλέφωνο . Συμπεράσματα λοιπόν :


  • Οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι πληρώνουν. Πληρώνουν από’ δω ,πληρώνουν από ‘κει , δεν έχουνε κάτσει να ενδιαφερθούν ΓΙΑΤΙ πληρώνουν τόσο . Δεν ξέρουν τι πρόγραμμα έχουν και τι τους προσφέρει. Επίσης πολλοί δεν ξέρουν ποια εταιρία έχουν. (όχι μην γελάτε αλήθεια). Τους έρχεται επιστροφικός λογαριασμός ,που έχει ΜΕΙΟΝ μπροστά στο ποσό και πάνε να το πληρώσουν.

  • Ο Έλληνας θέλει κάτι και το θέλει τώρα. Τέλος.

  • Δεν μπορεί να κατανοήσει γιατί δεν μπορείς να του πεις για το λογαριασμό της γυναίκας του/ μητέρας του/ μπατζανάκη του εξαδέλφου του. Αφού "εγώ τον πληρώνω" σου λέει. Γιατί είναι στα στοιχεία κάποιου άλλου λες. Επιμένει. Αθάνατη περηφάνια.

  • Ένα μεγάλο ποσοστό, όταν πεις «θα πρέπει να καλέσετε αυτό το νούμερο» το κάνει επιτόπου, χωρίς να κλείσει πρώτα το τηλέφωνο. Αλήθεια.

  • Δεν ξέρουμε αγγλικά. Μπορεί ούτε την αλφάβητο. Αλλά το facebook, facebook!

  • Υπάρχει η λογική στο μυαλό πολλών ότι «εάν μιλήσουν με κάποιον υπεύθυνο» θα εξυπηρετηθούν . Μπορεί να πρόκειται για το πιο απλό πράγμα του κόσμου, να εξηγείς ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο πραγματικά που μπορεί να γίνει και να ωρύεται. Να παίρνει το τηλέφωνο ο προιστάμενος, η φωνή να γλυκαίνει, ο προιστάμενος να λέει ακριβώς τα ίδια ,αλλα ο πελάτης κλείνει πια το τηλέφωνο ανακουφισμένος πιστεύοντας ότι εξυπηρετήθηκε εφόσον μίλησε με ανώτερο. Κομπλεξ?

(to be continued...)

Photobucket

5 Responses:

Μανώλης said...

Για το τελευταίο, αν κάποιος ήξερε κάποιον προϊστάμενο, διευθυντή κλπ, θα τηλεφωνούσε εκεί για να πει τον καημό του. Είναι η αίσθηση ότι έχουμε τα μέσα, το κονέ κλπ και δεν πάμε από τον δρόμο των κοινών θνητών. Πολύ πιθανόν να μη πετύχουν κάτι ιδιαίτερο και μάλλον θα καθυστερήσουν περισσότερο, αλλά μετράει η ψυχική ικανοποίηση άρα... Ενδιαφέρον θα είχε να γράψεις για το επίπεδο των υπηρεσιών από την πλευρά των εταιρειών...

hackaday said...

Είπες μια μεγάλη αλήθεια. Πολλοί αγγλικά δεν ξέρουνε αλλά το facebook γι' αυτούς είναι must.

maya said...

καλά το πας !
απλά δεν ΠΑΕΙ καλά το όλον μας ...

την καλησπέρα μου
:))))))))

hackaday said...

Καλό Πάσχα και καλή ανάσταση.

kostas said...

egw 8elw na se rwthsw kati pou einai kai h apanthsh..pws to eipame auto to eidos analfavitismou oeo??? dustuxws eimaste leitourgika analfavhtoi kai etsi mas 8eloun..